Kullanım Kılavuzları & Garanti Belgeleri
BAĞLI CİHAZLARIMDAN BİRİNDE GÜVENLİK AÇIĞI VAR!
Bağlı cihazlarınızdan birinin veya müşterilerinizin bağlı cihazlarında bir güvenlik açığı olduğunu düşünüyorsanız, anında harekete geçmek sizin veya müşterilerinizin kişisel güvenliği için çok önemlidir!
İlgili güvenlik problemini bildirmek için lütfen aşağıda belirtilen talimatları izleyin.
Lütfen aşağıda belirtilen tüm gerekli bilgileri e-posta ile security-incident-on-iot@legrand.com adresine gönderin;
- İletişim bilgilerinizi (Adınız soyadınız, kuruluşunuz ve bulunduğunuz ülke),
- Ürün adı, modeli ve ürün yazılımı sürümü gibi tüm güvenlik açığı ayrıntılarını ve yapılandırmanın nasıl ayarlandığını (hangi platformları kullanıyorsunuz)
dahil olmak üzere olay detaylarını,
- Olayın nasıl meydana geldiğini ve hangi önlemleri aldığınızı belirtin.
- Güvenlik olayının etkisi hakkında bizi bilgilendirin. Rapor anına kadar olayın sonucu nedir?
- Uygulamayı kullanırken yaşadıklarınızın, yani anormal olarak nitelendirdiğiniz ekranların görüntülerini dahil edin.
Mesajınızın alındığını en fazla 3 gün içinde onaylayacağız ve daha fazla bilgi için size geri döneceğiz. Olayın incelenmesi en fazla 10 gün sürecek ve sonucumuzu elektronik posta ile bildireceğiz.
Güvenlik sorununu çözme:
Olay tarafımızdan onaylanırsa, kök sebep analizine geçecek ve güvenlik sorununu ortadan kaldırmak için en iyi çözümü belirleyeceğiz. Olayın uygun şekilde düzeltildiğinden emin olmak için test aşamasında dahil olabilirsiniz.
Güvenlik güncellemesi yayınlandıktan sonra, Legrand bir genel güvenlik bildirimi hazırlayacak ve yayınlayacaktır. Bu süreç, olayla ilgili ilk raporlamanızdan itibaren maksimum 90 gün sürebilir. Bu dönemi, tüm müşterilerimize bağlı ürünlerini korumaları için bir çözüm sunmak için kullanıyoruz.
Kullanıcı verilerinin güvenliği ve gizliliği Legand için çok önemlidir. Optimum düzeyde güvenlik sağlamak ve çözümlerinin uygunsuz kullanımını en aza indirmek için her türlü çabayı gösteriyoruz!